вторник, 13 август 2013 г.

МЛМ- условия за успех

Постигането на успех в мрежовия маркетинг или он-лайн бизнеса не е мистерия, но изглежда всеки познава поне един човек, който се е провалил пробвайки се с МЛМ компания. Последиците от което са много хора да бъдат скептични заговорили се за Мрежов маркетинг. Правило номер едно в живота е “Няма да пожънете успех в каквото и да е начинание, ако се фокусирате върху страховете си и провалите на други.
Пътят към успеха в Мрежовия Маркетинг не е никак труден, когато следвате стратегиите на МЛМ звездите,  които са постигнали това към което вие се стремите. Ето 10 стратегии, които са неизменна част от печелившия мрежов маркетинг.
road
Правилна психическа нагласа (mindset).
Преди да започнете мрежов маркетинг (или който и да било МЛМ или онлайн бизнес) трябва да имате правилната психическа нагласа. Това означава да оставите настрана всички негативни коментари и мнения, които четете и слушате и да се концентрирате върху това как да бъдете успешни в мрежовия маркетинг. Направите ли това, ще започнете да се катерите нагоре по стълбата на успеха.
Поставете си цели и ги следвайте.
Успеха ще почука на вратата ви по-скоро, ако отделите малко време за да си поставите реални цели.  Запишете на лист хартия, както и планът за осъществяването им стъпка по стъпка. Лесно е да си поставим цели, преследването им е трудната част, а там е ключа към успеха в мрежовия маркетинг. Понякога нещата от живота се изпречват на пътя към целите ви, но това не значи че трябва да се отказвате. Няма пряк път към успеха в мрежовия маркетинг, напротив той е дълъг и осеян с препятствия. Победителите в мрежовия маркетинг са тези, които преодоляват всяко препятствие и продължават напред.
Търсете успешни хора, за сътрудници във вашия МЛМ бизнес.
Повечето, които стартират в мрежовия маркетинг се страхуват да установят контакт с хора постигнали нещо в живота си. Това е голяма грешка, точно тези хора знаят как се гради бизнес, какво се изисква и ще изиграят ключова роля в изграждането на вашия мрежов маркетинг. Въпреки че съм напълно съгласен с това да не съдим хората по социалния им статус и всеки би могъл да пожъне успех, смятам че бихте постигнали по висока успеваемост ориентирайки се към хора осъзнали тайните на бизнеса.
Използвайте помоща на спонсора си.
Много току що присъединили се към мрежовия маркетинг, са прекалено самоуверени и тръгват на лов сами. Запомнете успеха на вашия спонсор е пряко свързан с вашия, тоест вие не сте конкуренти. Искайте помощ от него, наблюдавайте какво той прави и се вслушвайте в съвета му. Ако вашия спонсор е нов в мрежовия маркетинг, то потърсете помощ нагоре по веригата. Винаги ще се намери кой да ви води, просто трябва да поискате помощ.
Възползвайте се от безплатното обучение.
Добрите МЛМ компании предлагат обучение, възползвайте се на 100%, мрежовия маркетинг е като всичко друго, ако утре се събудите и решите да сте барман, няма да влезете зад бара и да забъркате коктейли. Възползвайте се от обучението, в крайна сметка дори и да се откажете от конкретната компания, поне ще сте научили нещо безплатно.
Печелете играта на цифри.
Мрежовия маркетинг е игра на цифрите. Колкото повече хора знаят с какво се занимавате, толкова повече има вероятност да се присъединят. Ако 10% от хората, с които сте споделили се присъединят това прави 1 човек на всеки 10, или 10 души на всеки 100. Не ме разбирайте погрешно, това не значи да преследвате всичките си познати с вашата супер МЛМ оферта. Говорете за бизнеса с тези които смятате за потенциални лидери, а пред останалите просто споменете с какво се занимавате в случаен разговор. Веднъж научили, че се занимавате с мрежов маркетинг, приятелите ви ще следят развитието ви и сами ще поискат да се включат в даден момент.
Организирайте времето си.
Планирането е много важна част от ежедневието на успешния мрежов маркетинг. Хората с график винаги се справят по-добре от блуждаещите електрони. Лошата организация е една от главните причини, новите МЛМ ”бизнесмени” да не бъдат ефективни. Времето е най-ценния ви ресурс и успеха ви в мрежовия маркетинг зависи до голяма степен от това как го разпределяте.
Не продавайте, преподавайте.
Постоянно виждам хора, които се мъчат с всички сили да продават продуктите или услугите на компанията с която работят, вместо да покажат на потенциалните си сътрудници пътя към успеха в мрежовия маркетинг. Запомнете хората се присъединяват към хора не към компании. Ако говорите само за това колко велика е вашата компания, едва ли ще постигнете добри резултати в дългосрочен план. Никой не обича хора с манталитет на продавач на коли втора употреба. Не продавайте – преподавайте. Виждайки до къде и как сте стигнали, хората сами ще се присъединят към вашия МЛМ бизнес.
Никога не започвайте със най-близките си приятели и семейство.
Всеки в мрежовия маркетинг говори за листа с контакти като за най-важния актив и това е така. Но не правете грешката да атакувате семейство и близки приятели с вашия МЛМ бизнес. Колкото и да ви вярват тези хора, почти винаги се оказват скептици. Те просто отказват да приемат, че вие сте експерт в бизнес, който сте започнали преди месец. За това работете с останалите си контакти, а вашите близки сами ще влязат в играта, когато постигнете успех в мрежовия маркетинг. Ако все пак решите да се пробвате с тях, то поканете ги на стеща с вашия спонсор, играещ ролята на експерта в МЛМ.
Бъдете член на екипа, какъвто искате да бъде всеки член на вашия екип.

leaderЕкипът ще ви следва. Ако видят, че вие сте в играта и те ще бъдат. Виждайки, че си поставяте цели и те ще си поставят. Ако ходите на събития и те ще дойдат. Разбирате ли за какво говорим. Отделете време и се замислете какви точно искате да бъдат членовете на екипа ви и бъдете такъв. Екипът ви винаги ще гледа към вас да ги водите към успеха в мрежовия маркетинг.

Няма коментари:

Публикуване на коментар